25-02-2017 - gairebé un Costabona!
26-02-2017 - per la Coma de Mentet
26-02-2017

Sortim de Les Angles per la pista de debutants,arribem a la casa que hi ha al final de l'urbanització i baixem una metres per agafar la pista de rquetes que va cap al llac i el refugi de la Balmette(com a assignatura pendent queda començar algun dia des del començament d'aquesta pista).per la pista amb neu dura arribem a la corba al final de la valleta on comença el camí.Seguim per la autopista raquetera fins al llac,el passem per sobre i continuem per la mateixa traça fins al refugi de la Balmette.Hi ha força neu però no com els anys normals de borrasques atlàntiques.Aquí la neu ja està transformada. Resseguint traces velles i passant per sobre d'algun tros d'herba arribo a la pala del petit Peric.El gran ea veu amb algun placa de neu sahariana,que després dos amics que em trobo al cim em confirmen que estan bastant inestables. Faig cim per neu primavera a punt d'estar pastosa i baixo bastant bé fins al coll que separa la zona de la Balmette i Camporrells.Poso pells i vaig al Pam.a dalt està prlat i faug la prumera de les punxes a peu.baixo per neu pasta pel costat oest fins a la Balmette,pells i cap al Roc d'Aude per bona traça.a dins el bosc es conserva dureta perqué a l'ombra i quan fa una mica d'aire fa fred. Arribo a dalt i baixo per pistes fins al cotxe.